Geography and History of Ames

Recreando a arte moderna « Atrás    

Nome da obra
Autorretrato, Colección Real
 

Raúl Pérez Agra · 29 abril 2019 20:13


Nome do autor ou autora
Peter Paul Rubens

Data da obra
1623

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da recreación
Para recrear esta obra poñerei unha chaqueta ou unha camisa negra e unha toalla ao redor do cuello e apagarei todas as luces e alumbrarei cunha linterna desde a esquerda para facer o claroescuro.


Nome da obra
Santas Justa y Rufina
 

Carla Álvarez Juncal · 1 abril 2019 20:21


Nome do autor ou autora
Bartolomé Esteban Murillo

Data da obra
1665-1666

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
No 1665, Murillo recibiu o encargo de decorar a igrexa do Convento dos Capuchinos de Sevilla e no primer corpo do maior retablo, pintou as Santas Justa e Rufina xa que esa igrexa estaba no lugar onde foran martirizadas.
Elas eran dúas irmás, fillas dun pobre alfareiro e é por iso que no chan, aínda que non se ven, aparecen a súas vaixelas aludindo á venta de cerámica que realizaban.
A torre que están suxeitando é un obxecto importante xa que está pintada con máis luz e encontrase no centro. Esta é a torre do campanario de Sevilla e pensaban que foi un milagro que nun gran terremoto non se derrubara, por iso se lle fixo ese recoñecemento. Tamén sosteñen unhas palmas cada unha, onde a que sostén a santa da esquerda está máis iluminada ca outra e está simbolizando a súa morte por martirio. As santas están representadas por dúas mozas cunha pel lisa situadas nun fondo máis escuro ca elas, de maneira frontal e cuns tons verdes, ocres e vermellos que acentúan a súa cara e a súa beleza.

Explicación da recreación
Nós o que fixemos foi colocarnos de pé nunha parede totalmente branca.
Carla fixo de Santa Justa que é a muller que aparece na esquerda da foto. Ela colocouse unha toalla branca na cabeza e un pendente vermello na orella dereita. Tamén se puxo unha blusa de manga larga, unha saia longa branca e colocou un fular amarelo arredor da cintura para simbolizar a manta que ten a muller da foto orixinal. A Santa, no brazo dereito, ten una tea rosa entón Carla enrolou no mesmo brazo un fular rosa. Nese mesmo brazo suxeita unha rama de giralda pero como non tiñamos, decidimos coller unha folla dunha planta. Ela está co corpo un pouco xirado cara Laura pero mirando para enfronte.
Laura fixo de Santa Rufina que é a muller da dereita da foto. Ela tamén se colocou unha toalla branca na cabeza e se puxo unha camiseta azul por debaixo dun xersei verde. Arredor da cintura, ten unha manta grande vermella como a da imaxe orixinal. Ela, na man dereita, tamén suxeita unha folla dunha planta e o seu xesto é como xirando a cabeza un pouco de lado e mirando cara arriba.
Xa que non tiñamos esa estrutura, puxemos a parte de arriba da caixa dun puzzle na que aparece esa mesma torre e Carla suxéitaa coas dúas mans e Laura só ca esquerda.


Nome da obra
O aguador de Sevilla
 

Daniel Lorenzo Estévez, Javier Jesús Chouza Picallo, Jeremias Alvarenga Gamón · 31 marzo 2019 10:56


Nome do autor ou autora
Diego Velázquez

Data da obra
1620

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Hay 3 personas de baja clase social: un anciano aguador y un muchacho y un señor recibiendo agua. Hay varias interpretaciones de este cuadro. Una de ellas es que trata solamente de un aguador. Otra de ellas es que representa las tres etapas de la vida: el anciano representa la vejez, transmitiendo sus conocimientos al más joven mediante ; el joven simboliza la juventud, recibiendo estos conocimientos; y el hombre de mediana edad representa la madurez, estando al margen de tanto dar conocimientos como de recibirlos. El fondo está totalmente oscuro(claroscuro)y la luz proviene de un lateral(información sacada de https://es.wikipedia.org/wiki/El_aguador_de_Sevilla).

Explicación da recreación
Nosotros hemos uso una botella de plástico en vez de una jarra de cerámica por que la botella es más contemporánea. Javier Jesús se colocó una bata para parecer de mayor tamaño como el señor de la obra y Jeremías Ezequiel se colocó detrás con una taza de cerámica. Al lado de Javier, está Daniel Lorenzo. La copa fue lo único que no reemplazamos. Tuvimos en cuenta los claroscuros y el enfoque de la luz.


Nome da obra
Catro figuras nun escalón
 

Laura de la Torre González · 30 abril 2019 15:54


Nome do autor ou autora
Bartolomé Estaban Murillo

Data da obra
1660

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Este cadro do século XVII é profano. Nel aparecen catro figuras onde a muller máis xoven que están no centro é a máis destacada e o seu xesto de medio sorriso e co ollo medio pechado, nesa época e nese contexto, dan a entender que estaba solteira e dispoñible.
A expresión do neno que está de pé á esquerda supón un carácter picaresco como o pantalón roto do neno que está deitado. Tamén aparece unha muller maior que coas súas mans está protexendo a cabeza dese mesmo rapaz.

Explicación da recreación
Nós para recrear o claro-escuro puxemos unha manta escura no fondo para destacar máis as persoas.
Candela púxose un sombreiro negro na cabeza porque non tiñamos un amarelo e arredor do pescozo colouse un fular branco. Vestiu cunha camisa vaqueira e cuns pantalóns de cor marrón que os remangou ata un pouco máis abaixo do xeonllo. O seu xesto é mirando á cámara e sorrindo, tamén está co pé dereito enriba da cama e co brazo dereito apoiado nesa mesma perna.
Nerea colocouse unha toalla branca na cabeza e púxose unha camisa branca por debaixo dun chuvasqueiro verde. Tamén se enrolou unha manta vermella arredor da cintura a modo de saia. Ela está de fronte á cámara, coa man dereita enriba do ombro de Candela cun xesto de enfado e coa boca revirada.
Carla tamén se colocou unha toalla branca na cabeza e unhas gafas negras, púxose un xersei sen mangas marrón por enriba dunha camisa branca e sobre as pernas, colocouse unha cazadora negra para que parecese unha saia. Ela está sentada nunha cadeira un pouco encurvada, mirando cara enfronte e suxeitándo a cabeza da nena que está apoiada nas súas pernas. Esta viste cunha chaqueta gris e cuns pantalóns de cor marrón escura. Tamén leva uns zapatos marróns cuns calcetíns altos verdes. Ela está de costas e deitada nunha cama.


Nome da obra
Martha and Mary Magdalene
 

Candela Casal Veiga, Nerea González Carnero · 29 marzo 2019 16:51


Nome do autor ou autora
Michelangelo Merisi da Caravaggio

Data da obra
1598

Obra orixinal

Recreación da obra

Explicación da obra
Neste cadro, alguns dos obxectos máis importantes son os vestidos e peinados tan elaborados, xa que no barroco vestían prendas así. Tamén chaman a atención o espello e a flor. Estes materiais, están ahí para axudar a expresar o cadro. O pintor quería representar o que está a dicir Santa Marta, o engreida que era Santa María Magdalena, e con estes obxectos representa a vanidade feminina.

Explicación da recreación
O cadro de Caravaggio, usa unha das tecnicas do barroco, o claro escuro. Podese observar na cara da que está de pé máis iluminación, xa que se quería destacar máis. Tamén, hai un foco de luz no ombro da que está sentada. Nos fixemos a foto nun lugar escuro, e como única iluminación tiñamos esos dous puntos. Respecto ao espello, como non tiñamos un, collemos un globo terraquio, puxemoslle unha camiseta de cor negra, e con enfectos intentamos facer unha especie de marco.